marți, 18 august 2015

Noi știm să facem COCA


Am făcut parte din echipa care a propus acest slogan al Pizzeriei Forum. Se întâmpla acum un an, înainte de deschidere. A fost aplaudat acest slogan și există și un clip care a fost prezentat la deschiderea pizzeriei.


Atunci am primit cadou o pizza și am devenit prietena Pizzeriei Forum și  a echipei care a dat viață acestui brand. Este cea mai bună pizza din Craiova. Programul este: de Luni  până vineri între orele 09:00 - 23:00, sâmbătă între 10:00 - 00:00 și duminică între 12:00 - 00:00.

Preferata mea este pizza Prosciutto e funghi ,îmi plac ciupercile foarte mult


dar în loc de mozzarella, eu aș dori să fie cele 4 sortimente de brânză de la Pizza Quattro Fromaggi.

Pentru că mie îmi place Pizza Prosciutto e Funghi și îmi place și parmezanul, cașcavalul, gorgonzolla și mozarella, așa că varianta mea cred că este TRĂSNET.

Cred ca știți, mi-ar plăcea să aibă numele ...o pizza TRĂSNET la Pizza Forum.

Îmi place sosul dulce bineînțeles.


Sper să fiu printre câștigători, să primesc o PIZZA TRĂSNET și să împărtășesc cu voi cum a fost.

E foarte frumoasă această campanie și mă bucur că echipa de la Pizza Forum folosește metode inovative și își dorește să afle părerea clienților.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu