duminică, 9 aprilie 2017

Andreea Esca, ambasadorul Mercedes Benz știe povestea caselor albastre



Casele albastre din Țara Cerurilor Deschise m-au fascinat mereu. Le-am descoperit acum șase ani și de atunci povestesc mereu prietenilor despre Țara Făgărașului, tradițiile care se păstrează și grija cu care părinții și bunicii transmit copiilor poveștile locului.  

Am inițiat în 2011 un eveniment dedicat gastronomiei românesti, în cadrul “Asociatiei Radu Anton Roman”, o organizație non-guvernamentală care  continuă munca marelui scriitor și realizator TV pe teme culinare. 
Atunci am cunoscut-o pe Tanti Cornelia, a venit cu echipa Slow Food Țara Făgărașului. 

Tanti Cornelia are peste 80 de ani. Are un costum tradițional vechi de peste 60 de ani, o voce caldă și îi atrage pe toți în jurul ei. Când ne-am cunoscut, mi-a povestit despre casele albastre din Mândra, satul ei din Țara Făgărașului și eu i-am povestit despre satele din Oltenia.





După câteva luni, aproape de Crăciun, am primit un telefon de la tanti Cornelia. Eram la țară și aveam multă treabă. Mă sunase să îmi cânte o colindă. Cânta atât de frumos și eu am început să plâng. M-am așezat pe o treaptă și timpul s-a oprit. Între timp, s-a strâns în jurul meu familia și nu înțelegea ce s-a întâmplat. A fost lungă colinda și atunci când s-a terminat nu puteam să mai spun nimic. Mi-am găsit cu greu cuvintele, i-am mulțumit și am întrebat-o cum petrece sărbătorile. 

Am păstrat legătura cu Tanti Cornelia, iubesc casele albastre de acolo, urmăresc și acum proiectele Muzeului cu Pânze și Povești din Mândra.



Acum, Andreea Esca este unul dintre ambasadorii campaniei „Pe urmele celor mai buni“ și ne invită să descoperim casele albastre din Țara Făgărașului, locul în care a copilărit.


Povestește despre valorificarea tradițiilor, despre cei care renovează casele vechi și despre sătenii care sunt bucuroși pentru că turiști din toată lumea vin să-i viziteze. 
Mă bucur foarte mult că Andreea Esca promovează casele albastre și oamenii calzi din Țara Făgărașului.


Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu și Cătălin Ștefănescu, sunt ambasadorii campaniei, susținută de Mercedes-Benz, o companie care sustine dezvoltarea românilor în spiritul unor valori precum determinare, autenticitate, performanta, pasiune. 

Patru personalități autentice povestesc despre oamenii care le-au fost alături, i-au încurajat și i-au motivat ca să își urmeze visurile. 

Această campanie are un concept interesant, cei patru ambasadori vor sprijini la rândul lor pe cei care doresc să își îndeplinească un vis. Aceștia s-au inscris pe site-ul concursului www.peurmelecelormaibuni.ro, au completat un formular și au atasat un video despre proiectul lor. 

Un juriu va desemna patru câștigători care vor fi ajutati de cei patru ambasadori să găsească cele mai bune soluții pentru a-și transforma visurile în realitate. Întâlnirile de consiliere vor fi filmate şi incluse în primul show online Mercedes-Benz. Toate episoadele show-ului vor fi difuzate pe canalul de YouTube al Mercedes-Benz România și pe website-ul campaniei. 

Mă bucur că Andreea Esca este unul dintre ambasadorii acestei campanii. 
Am cunoscut-o la evenimentele destinate bloggerilor, ne-a prezentat proiectele și evenimentele în care promovează designerii români și patrimoniul românesc.


În curând vom afla rezultatele juriului și îi vom urmări pe cei patru câștigători ai campaniei peurmelecelormaibuni alături de mentorii lor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu