duminică, 28 decembrie 2014

DOMO la Blog-meet



Acum câteva zile am fost la un seminar…..cel mai interesant seminar din 2014. Tema seminarului: "Cum să faci ca 2015 să fie cel mai bun an de până acum". Eram curioasă, m-am documentat despre cum a fost în alte orașe și știam că mulți ONG-iști vor fi acolo.
Mie personal mi-a depășit așteptările prin atmosfera care s-a creat. A fost un seminar în care toți am ascultat cu multă atenție pînă la un moment dat, când am început să povestim noi, ONG-iștii din sală, despre proiectele noastre, ce știm să facem, ce putem să facem și ce am realizat. A fost foarte interesant pentru fiecare  sa privească cu un ochi critic anul 2014. Am început să spunem ce realizări am avut  și ne-am dat seama că au fost multe proiecte anul acesta in Craiova. Pot spune că într-adevar lucrurile bune se întâmplă în fiecare zi




 Eu am început anul ca trainer și mentor în proiectul “De la Comunități la Comunitate” inițiat de PR Pătrat în care am vorbit cu studenții din ONG-uri despre CSR și Managementul Proiectelor, în primăvară am implementat proiectul “E-Nature” al Asociației Ecologice GAIA, dupa aceea am participat la “Social Media for Students” organizat de Rotaract, la “Businesspe bicicleta” organizat de JCI, la Blog-meet în fiecare lună organizat de bloggerii din Craiova, Forumul Național ONG, Ziua României la Centrul CulturalPolonez împreună cu bloggerii, seminarii și conferințe.

 Toate aceste proiecte, evenimente, întâlniri se desfășoară cu ajutorul tehnologiei. În toate proiectele folosim laptop-ul, tableta, camera foto, telefonul, plasma și accesoriile lor. Practic succesul unui proiect este dat de felul în care transmitem informațiile și comunicăm.


Lucrurile bune se intamplă în fiecare zi și datorită lui DOMO. Este locul în care găsim tot ceea ce avem nevoie ca să implementăm cu succes proiectele pe care le avem. 
În 2015 o sa îl invităm pe DOMO la Blog-meet. Ne întâlnim lunar 20 de bloggeri și vrem să îi arătăm ce planuri avem, proiectele pe care noi le-am propus încă din luna noiembrie. Sunt 21 de proiecte.Tehnologia evoluează rapid și avem nevoie de sprijin. Multe ONG-uri au nevoie de sprijinul lui DOMO. Putem iniția și promova împreună o ofertă destinată ONG-urilor. 
La fiecare blog-meet facem o fotografie cu toata echipa, așa că împreună cu DOMO vom spune LUCRURILE BUNE SE ÎNTÂMPLĂ ÎN FIECARE ZI și vom zâmbi împreună în fața camerei foto


.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu