joi, 18 decembrie 2014

Un brand “dulce” românesc de 50 de ani, CAVIT

“Ciocolățica delicioasă” de la Biofarm susține de 50 de ani pofta de mâncare a copiilor mofturoși și îi ajută pentru o creștere sănătoasă. Devenit între timp un adevărat brand autohton, CAVIT s-a reinventat cu formule noi și o imagine nouă, și nu doar pentru copii, ci și pentru adulți.Pentru că vrea să țina pasul cu noile generații, există acum “Cavit junior” cu produse pentru copii cu vârste între 1-14 ani și “Cavit 9 plus” pentru adulții care au rămas copii indiferent de vârstă. Tabletele au gust de ciocolată, vanilie sau caise și o formulă complexă de multivitamine (vitamine din complexul B, vitaminele A, C, D și E).
Încă de la inceput, din 1964, Cavit a câștigat încrederea românilor prin calitate, Cel mai probabil, în fiecare casă există o cutie de “Cavit” sau oricum ambalajul cutiei este întipărit în mintea părinților care, din generație în generație, cumpără aceste tablete pentru copiii lor.

Formule noi pentru sănătatea copiilor
Pentru copiii care petrec mult timp în colectivități și participă la activități ce presupun efort prelungit, laboratoarele Biofarm au creat o formulă complexă cu extract de Echinacea, “Cavit junior imun“, ideală pentru susținerea sistemului imunitar. Pentru copiii care suferă de diabet și care se confruntă cu probleme de greutate există tabletele “Cavit junior fără zahăr”.
Pentru o vedere ageră există “Cavit junior luteină” care, așa cum se înțelege și din denumire, conține luteină, un pigment galben sintetizat doar în plante ce protejează ochii. Sau, pentru spor la învățat în perioadele de efort intelectual intens, cercetătorii de la Biofarm vin cu formula ideală pentru funcționarea normală a sistemului nervos al copiilor, “Cavit junior memo“. Totodată, pentru copiii aflați în perioada de creștere și care evită tabletele, preferând siropul, există “Cavit junior sirop“, o formulă complexă de multivitamine cu gust de portocale.
Toate produsele corespund cu nevoile consumatorilor, sunt special concepute pentru întreaga familie și sustin dezvoltarea armonioasă a organismului, ne asigură producătorul care, de peste 90 de ani, susține că este alături de specialiștii din România în cursa pentru descoperirea celor mai bune soluții pentru menținerea sănătății oamenilor.

Strategia de dezvoltare
Fondată în 1921, Biofarm s-a concentrat pe dezvoltarea, producerea și comercializarea atât a unor branduri puternice, cât și a unor produse generice, fiind în prezent unul dintre primii zece producători existenți pe piața farmaceutică locală, o piața dinamică și foarte competitivă.
Lansarea de noi produse, îmbunătățirea portofoliului, dar și extinderea pe piețe externe reprezintă punctele cheie ale strategiei de dezvoltare a companiei, potrivit managementului Biofarm. Compania este prezentă deja în zece țări: Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Kazahstan, Lituania, Republica Moldova, Mongolia, Rusia, Ucraina și Ungaria.

Conferința organizată în data de 3 iunie 2014 cu sprijinul Academiei de Studii Economice și cursdeguvernare.ro, a lansat o provocare: “De la Made in România, la Made by România, trecerea la nivelul următor”. Produsele BIOFARM - Made by Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu