vineri, 23 octombrie 2015

Un parfum pentru fetița mea



Astăzi sunt magician! Am jobenul pregătit. Am multe amintiri, bucurii, griji şi emoţii care mă vor ajuta să fac cea mai spectaculoasă poţiune.

Sunt magician şi vreau să îi fac cel mai frumos cadou fetiţei mele, care acum e pe picioarele ei. E mai curajoasă şi mai optimistă decât noi, adulţii, care mereu îi spunem că le ştim pe toate. Indiferent dacă a fost cer senin sau au fost nori pe strada ei, întotdeauna a mers fără frică înainte. Avem multe în comun şi mă bucur că a moştenit de la mine dorinţa de a descoperi lucrurile care ne fac viaţa mai frumoasă.


Îmi doresc să îi fac un cadou special. Mi-am amintit că atunci când era mică şi trebuia să stau lângă ea ca să adoarmă, cântam la nesfârşit: 
"Astăzi e ziua ta, 
Zi frumoasă ca tine 
Ţi-am trimis ghiocei 
Ca să-ţi murmure ei 
Cât de mult te iubesc". 
De atunci, florile ei preferate sunt ghioceii. Vreau să îi ofer un parfum personalizat, un cadou prin care îi mulţumesc că este fetiţa mea. 

M-am gândit să apelez la COTY, vizionarul global în lumea frumuseţii, care întotdeauna oferă branduri unice.
Misiunea lui François Coty de a oferi produse de la luxul ultra-premium la cele funcţionale care se potrivesc stilului de viaţă al consumatorilor, mă încurajează să le prezint ideea mea. 
Vreau un parfum vesel şi jucăuş, aidoma unui parfum extraordinar de creativ, Parfum Mad Potion.


Vreau să fiu și eu un magician și să prepar o poțiune aidoma lui Katy Perry. Un parfum cu aroma ghioceilor. Ghioceii vestesc venirea Primăverii. Înfloresc de obicei la sfârşitul lunii februarie. O legendă spune că atunci când Dumnezeu a terminat de făcut toate lucrurile de pe Pământ, i-a spus zăpezii să meargă la flori şi să le ceară să îi dea putină culoare. Toate florile l-au refuzat, cu excepţia ghiocelului, care a dăruit zăpezii culoarea lui albă. Drept răsplată, ghiocelul a devenit cea dintâi floare care răsare după trecerea iernii. Clopoţelul său anunţă vremea bună.

În joben am acum ghiocei, dar vreau să mai adaug ceva special. Ceva legat tot de venirea primăverii, care îmi e atât de dragă. 

La 1 Martie românii celebrează sărbatoarea Mărţişorului, obiectul cu şnur alb şi roşu fiind un simbol al renaşterii naturii. În timpul geto-dacilor anul începea la 1 Martie şi mărtişorul era un talisman care să poarte noroc, să aducă sănătate, dragoste şi bucurie. Şnurul de mărţisor alcătuit din două fire răsucite, unul alb şi unul roşu.
În joben am pus ghiocei şi un şnur alb- roşu, dar trebuie să mai adaug ceva. Voi adăuga o rază timidă de soare. 
Această poţiune va fi magică......este cadoul perfect pentru fetiţa mea. Bucurii şi emoţii vor fi în parfumul meu.

Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2015.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu