sâmbătă, 14 mai 2016

Fajitas Tex Mex și proiectele blogoslovite



Proiectele blogoslovite inițiate de bloggeri prind viață la Casa de Cultură Traian Demetrescu în Centrul Vechi al Craiovei. 
Colțul bloggerilor, Copăcelul Blogosferic, Craiova2Online, Brânzeturi cum se cu…Vin, au luat naștere acolo. Marțea de la ora 18 la 20. Nu ne ajung două ore, așa că după aceea continuăm într-o atmosferă mai relaxată într-un local din Centrul Vechi. 

Acum două luni Daniel Botea a propus sa mergem la  restaurantul mexican din Craiova Fajitas Tex Mex. A fost de mai multe ori și ne spunea că merită să încercăm Nachos con cheddar cu bere neagră.
Majoritatea nu știam acest local, nu știam că există un restaurant mexican în Centrul Vechi. Am intrat gălăgioși acolo și am rămas plăcut surprinsă de amenajarea sălii și de culorile vesele ale mobilierului. Mi-a plăcut că erau mai multe zone separate,așa că noi am găsit un loc în care să discutăm fără să deranjăm. 
Când am primit meniul nu știam ce sa aleg, așa ca am ales ce au comandat ceilalti care au propus sa venim aici, pentru că erau încântați de preparatele mexicane pregătite aici. Mie mi-ă plăcut servirea, ne tratau parcă eram de-ai casei și ne știam de mult timp. 

Când am primit comanda au inceput întrebările despre sosuri și am început să povestim dacă am mai mâncat vreodata așa ceva. Mâncarea mexicană este picantă, dar aici poți alege dacă vrei picant sau mai putin picant. Dacă ești nehotărât primești multe informații despre fiecare fel din meniu. Cu atâtea noutăți timpul a zburat foarte repede. 

Peste o săptămână trebuia să discutăm despre un eveniment organizat anual Craiova2Online, o întâlnire  la care erau invitați doi bloggeri renumiți care veneau special de la București,  Chinezu și Marius Matache. După întâlnirea cu bloggerii e o plăcere să vorbești cu ei într-un cadru mai putin formal. 

Care a fost alegerea bloggerilor? La Fajitas Tex Mex.  Acolo fiecare a cerut altceva, dar  Fajitas de cerdo (mușchi de porc, ardei, ciuperci, porumb, ceapa, 3 tortillas, sos guacamole, sos mexican, mozzarella)  a fost în general alegerea fetelor.

Ca de obicei mâncarea a fost foarte bună și servirea de nota zece. Este un loc pe care l-am recomandat și prietenilor. Merită să încerci toate propunerile din meniu. 

 Fajitas Tex Mex din Centrul Vechi e locul primitor în care descoperi bucătăria mexicană. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu