sâmbătă, 11 martie 2017

Cadouri surpriză de la Gerovital



Farmec, cel mai important producător român de cosmetice a venit cu întreaga echipă la Craiova, să ne povestească despre produsele sale.
 Într-o zi frumoasă de primăvară s-a deschis la Craiova primul magazin Gerovital din Oltenia. Cunosc produsele Gerovital, am scris despre ele și eram curioasă să văd produsele pe raft și să întreb despre proiectele companiei din 2017. 



Magazinul este situat în ansamblul comercial Electroputere Parc, în zona cu cel mai mare trafic. 
Am ajuns împreună cu prietenii mei înainte să se deschidă magazinul și am cunoscut echipa de marketing și vânzări. Magazinul este frumos amenajat, există o zona de prezentare a produselor din gamele Gerovital și Aslavital, o zonă de vânzare și o zonă de consultanță, în care se realizează gratuit teste de dermo-analiză a tenului. Abia așteptam după deschiderea magazinului să particip la un asemenea test. 



La ora 10,30 am aplaudat deschiderea magazinului din Craiova. Clienții au fost întâmpinați cu cadouri și surprize. 

Sub brandul Gerovital se reunesc game recunoscute internațional pentru îngrijirea părului, a pielii și a tenului, printre care se numără Gerovital H3, Gerovital H3 Derma+, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Plant, Gerovital Men si Gerovital Sun. Cea de-a doua linie de produse, Aslavital, are la bază argila pură, 100% românească provenită din Munții Pădurea Craiului. 


Am scris pe blog de multe ori despre rolul important al modului de îngrijire al tenului, realizat de adolescenți. Acum am avut ocazia să discut despre această problemă cu reprezentanții companiei Farmec, lider de piață pe segmentul produselor de îngrijire a tenului. Am pus întrebări despre produsele pe care le cumpără tinerii. 

Pentru alegerea produselor care sunt potrivite pentru tenul tău în magazin se realizează gratuit un test de dermo-analiză a tenului. Niciodată nu am văzut cum arată tenul meu în profunzime și am aflat în urma unei analize care dureaza cateva minute care sunt produsele potrivite pentru îngrijire. 


M-am bucurat că am participat la deschiderea magazinului Gerovital din Craiova și am avut ocazia să cunosc echipa de marketing și vânzări care știe să spună poveștile brandului celui mai iubit din România.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu