duminică, 12 martie 2017

Pregătește-ți vacanța cu experții prezenți la Târgul de Turism al Olteniei



Târgul de Turism al Olteniei se desfăşoară în perioada 10-12 martie 2017 la Centrul Multifuncţional Craiova. 
Este un eveniment așteptat, agentiile de turism prezintă ofertele early booking pentru destinaţii exotice, alături de oferte pentru turismul cultural, turismul rural, turismul de tratament, turismul medical şi turismul de aventură din România. 


Prin organizarea acestui târg se urmăreşte în primul rând promovarea obiceiurilor şi tradiţiilor, a zonelor turistice din Oltenia și a serviciiilor prestate de operatorii de turism.  

Am fost anul trecut, am stat de vorbă cu cei care au venit să ne prezinte locuri și proiecte interesante și am ajuns acasă cu multe materiale de promovare. Am descoperit locuri de care nu știam, primării care se implică în promovarea tradițiilor și a obiceiurilor. Nu văzusem Muzeul de la Curtișoara (jud. Gorj) și cramele din Vâlcea. Am vizitat muzeul și trei crame până acum.  


Sâmbătă 11 martie 2017 am fost  ca să descopăr alte proiecte interesante la această ediție a Târgului de Turism al Olteniei.


Am discutat cu echipa care reprezenta Primăria din Prundeni, cu ceramiștii din Horezu și cei de la Consiliul Județean Vâlcea. 


Ca de obicei operele lui Brâncuși sunt promovate prin intermediul unor trasee turistice în Târgu Jiu și localitatea sa natală. Sunt prezentate proiecte transfrontaliere care promovează malurile Dunării. Timpul a trecut foarte repede și la sfârșit am cumpărat ca de obicei un sandwich marca Mircea Dinescu, cu dulceață de ardei. 

Sunt organizate prezentări, degustări specifice anumitor zone turistice, demonstraţii ale artiştilor şi meşterilor populari şi momente artistice.

Se va acorda o bursă de merit pentru o perioadă de un an unui student din cadrul Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor. Studenții sunt invitați să realizeze un scurt film pentru promovarea Craiovei, să prezinte obiectivele de interes turistic, un film realizat în limba română sau limba engleză. 
Manifestările expoziţionale sunt organizate de PS Multiservices, cu  sprijinul Primăriei Municipiului Craiova, Consiliul Judeţean Dolj, Consiliul Judeţean Gorj şi Consiliul Judeţean Vâlcea, al Camerei de Comerţ şi Industrie Dolj şi Centrului Multifuncţional Craiova.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu