miercuri, 15 martie 2017

Vinurile medaliate au sosit la Oltenia Wine Fair



Expoziția Națională de Vinuri Craiova ediția I, Oltenia Wine Fair se apropie. În foaierul elegant al Teatrului National Marin Sorescu se adună producători renumiți de vinuri. 

Vinuri medaliate, vinuri prezente în restaurantele din România și vinuri lansate în ultimul an se vor întâlni cu publicul în 17-18 martie 2017. Producătorii au ocazia să discute cu locuitorii din Cetatea Băniei și să ofere informații despre produsele lor. 
Degustări de vinuri românești și străine, spumante și distilate sunt organizate în cadrul Oltenia Wine Fair.



Îmi plac târgurile de vinuri pentru că au loc degustări, ai ocazia să descoperi mereu sortimente noi și să pui întrebări producătorilor sau echipei de vânzări.

 Îmi doresc să mă reîntâlnesc cu reprezentanții cramelor Vinarte, Avincis și Stațiunea Didactică Banu Mărăcine. 

Am vizitat multe crame împreună cu prietenii mei din Asociația Bloggerilor Olteni și îmi amintesc cu plăcere ziua minunată pe care am petrecut-o la crama Avincis, seara specială de la crama Banu Mărăcine, așezată într-un loc de poveste aflat la marginea Craiovei și discuțiile despre vinuri de la restaurantul Epoca, cu Costel Cainamisir de la crama Vinarte.

Degustare vinuri crama AVINCIS


Vizita Hruba Statiunea Didactica Banu Maracine

Degustare vinuri crama VINARTE

Locația aleasă pentru Oltenia Wine Fair este deosebită, în centrul Craiovei, Teatrul Național Marin Sorescu este gazda evenimentelor importante din oraș. 

Organizatorii au pregătit multe surprize și vă invit să le descoperiți pe site. 
La acest eveniment sunt și eu prezentă alături de prietenii mei din Asociația Bloggerilor Olteni. Fiecare a scris articole despre vinurile din Oltenia și cramele pe care le-a vizitat. Acum avem ocazia să ne întâlnim cu cititorii noștri la stand-ul Asociația Bloggerilor Olteni, în 17-18 martie 2017 orele 10-18. 



La Oltenia Wine Fair cunoști prieteni pe care îi știi din on-line, poți să descoperi și alte teme care te interesează. 
Vom face multe fotografii, vom discuta despre proiecte noi si alte evenimente care au loc in 2017, evenimente destinate vinului. 

Vinul știe să spună povești și să aducă prietenii alături.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu