miercuri, 22 aprilie 2015

Stil de viață, Sănătate și Comunicare



Un medic care a absolvit rezidențiatul de dermato-cosmetică a inițiat un workshop despre modalitățile de stimulare a interesului tinerilor față de îngrijirea corpului în funcție de anotimp și îngrijirea corectă a tenului și a părului. Este vârsta “care creează probleme” tenului, tinerii discută între ei, se documentează și își doresc să afle cât mai mult despre îngrijirea zilnică. Au pus multe întrebări despre tipurile de ten, modalitățile de curățire profundă a pielii și tratamentele faciale. Acest proiect a atras atenția datorită caracterului inovativ prin modalitățile de stimulare a interesului față de îngrijirea corpului, discuții despre valori, stil de viață, aspirații, sănătate și mediul de lucru. De atunci sunt preocupată și citesc despre protecția pielii.
Pielea este cel mai mare organ - funcția ei de bază este cea de protecție a corpului împotriva poluantilor, toxinelor și substanțelor iritante. Pielea are nevoie de uleiurile naturale și de hidratare pentru a fi sănătoasă. Principala cauză care produce probleme pielii o reprezintă expunerea la substanțele iritante și chimice din mediul înconjurător. Când suntem expuși la condițiile dure ale mediului înconjurător, stratul exterior de protecție este îndepărtat și apar afecțiuni ale pielii. Lucrările de cercetare de ultima oră au produs un tip complet nou de loțiune, numit loțiune de protecție. O loțiune de protecție este net superioară în tratarea pielii uscate și a senzației de mâncărime deoarece pătrunde în stratul de suprafață al pielii și înlocuiește bariera de protecție, îndepărtând substanțele iritante.
Am vrut să aflu mai multe și să folosesc o loțiune de protecție în special pentru mâini. Am ales Gloves in a Bottle, despre care doctorii afirmă că această loțiune protectoare este cel mai bun tratament pentru pielea uscată. Gloves in a Bottle a fost creat sa protejeze pielea împotriva uscării în urma spălării repetate a mâinilor sau a expunerii la apă și detergenți. Doctorii, stomatologii, asistentele și alte persoane cu profesii similare, care se spală foarte des pe mâini, sunt protejați de această loțiune.


Am folosit acest produs, am fost foarte mulțumită și l-au încercat și ceilalti din familie. În final mi l-a luat fiica mea, așa că eu trebuie sa comand altul.

Am primit poze și cu colega ei de cameră care îl folosește.
Gloves in a Bottle este soluția pentru o piele curată și frumoasă. Îl recomand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu