sâmbătă, 15 august 2015

Sunt blogger acreditat la Webstock


Comunitatea online îşi dă întâlnire în fiecare an la Webstock. Este cel mai mare eveniment de social media din România, întâlneşti bloggerii interesati de social media, agenţii care colaborează cu bloggerii şi sunt prezentate proiecte interesante. Webstock va avea loc la JW Marriott Grand Hotel în data de 2 octombrie 2015 şi informatiile despre eveniment sunt pe site-ul www.webstock.ro. Pentru a fi la curent cu ştirile despre Webstock există contul dedicat de pe Twitter (www.twitter.com/webstockro, #webstockro) sau pagina de Facebook (http://www.facebook.com/webstock).

Este ocazia specială pentru a discuta cu bloggerii specializaţi în diverse domenii pe care îi urmăreşti doar on-line şi pentru a lega noi prietenii. Am participat anul acesta la un alt eveniment organizat de compania Evensys şi am întâlnit bloggeri cu care păstrez legatura, ne sfătuim şi povestim despre ceea ce scriem.Îmi place că poţi propune teme şi speakeri.Eu am trimis propunerile mele folosind  următoarele formulare:




WEBSTOCK AWARDS.S-a dat startul înscrierilor la Webstock Awards, competiţia care aduce în prim plan cele mai inedite proiecte din mediul online, lansate în ultimul an, în România.Categoriile anunţate în cadrul acestei ediţii sunt: Publishing, Utility, Best Use of Photography, Blogging Campaigns, Special Projects, Facebook Applications, Mobile Applications, Corporate Blogs, Innovation, Best Brand on Instagram, Best Use of Video in Online, Online Personality of the Year.





Anul acesta, am descoperit că exista  o nouă categorie “Online Personality of the Year”. Publicul va decide prin vot online acea persoană care a avut o prezenţă majoră în mediul online şi social media din România, indiferent de domeniul din care face parte. Vă invit să propuneţi.

Vrei să fii și tu blogger acreditat? Pentru inscrieri

Abia astept să particip, să ma întâlnesc cu bloggeri din toata ţara. Sunt mulţi bloggeri cu care discut on-line şi acum ne vom cunoaşte. Îmi plac temele şi abia aştept să văd care sunt noutăţile. 

Şi bineînţeles...abia aştept să merg cu Hyperion 2 la Bucureşti, a doua garnitură electrică fabricată de producătorul Softronic la Craiova. Mi-am anunţat prietenii şi vom fi mulţi in Hyperion 2. Nici nu ştii când trece timpul. Vom face un blog-meet despre Webstock.
 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu