marți, 1 decembrie 2015

Nutrivita şi secretul longevităţii



Îmi plac documentarele în care se caută secretul longevităţii. Am văzut într-o emisiune TV, o analiză a medicilor de la Universitatea Stanford care evidenţia  principalul factor care are un impact negativ asupra stării noastre de sănătate: stres-ul. Starea emoţională stă la baza menţinerii echilibrului energetic intern al organismului. Acesta este urmat de alimentaţie nesănătoasă, lipsa exerciţiului fizic, factorii genetici şi poluare. Exerciţiile fizice au o deosebită importanţă în menţinerea vitalităţii organismului stimulând circulaţia sangvină, intensificând procesele de respiraţie şi de curăţire a ţesuturilor şi armonizează funcţiile sistemului nervos şi a celui endocrin. 

 O alimentație echilibrată și un stil de viață echilibrat ajută la menținerea stării de sănătate sau la îmbunătățirea ei. Am fost de curând la o sală de fitness şi am cunoscut tineri care sunt interesaţi de diete şi studiază despre managementul greutăţii. Le-am povestit că m-a molipsit o colegă de birou şi cumpăr de mai mult timp suplimente nutritive. Vorbeau cu atâta pasiune despre produse care îmbunătăţesc starea de sănătate, că am început să mă documentez despre mărcile care au notorietate şi sunt apreciate de consumatori. Am aflat despre shake-uri proteice, batoane proteice şi biscuiţi fără gluten am aflat despre modul în care acestea îţi aduc energie.



 Am comandat produse de la Nutrivita, îmi place oferta lor. 

O campanie de promovare a produselor Nutrivita trebuie obligatoriu să fie susţinută de parteneri media şi bloggeri parteneri. 
Bloggeri cunoscuţi, câştigători ai concursului SuperBlog aduc un aer proaspăt campaniei. Fiecare blogger partener împărtăşeşte cititorilor din experienţa sa şi oferă într-un mod special, informaţii despre produse. 

Îmi place cum scrie Cristina Lincu, ocupanta locului I în SuperBlog 2014. Cristina te încurajează şi scrie cu multă pasiune fiecare articol. Sunt şi alţi SuperBlogg-eri pe care îi urmăresc şi pot fi implicaţi în campania Nutrivita. Daniel Botea scrie regulat despre un stil de viaţă sănătos şi i-a molipsit şi pe alti bloggeri din Craiova. 

Campania de promovare  Nutrivita  trebuie să  ajungă la public şi prin mass-media, prin intermediul unui post de radio  şi un canal TV. 
Radio Lynx este un post de radio care acordă atenţie problemelor tinerilor, promovează evenimente interesante şi este prietenul SuperBloggeri-lor. Este o alegere excelentă, are un grup de ascultători fidel, care interacţioneaza cu moderatorul şi cu invitaţii fiecărei emisiuni. 
Pentru promovarea TV, mi-a atras atenţia în ultima perioadă TVR2, un post TV care a crescut în ultima perioadă, are emisiuni dedicate unui stil de viaţă sănătos şi are realizatori de emisiuni care nu caută numai senzaţionalul, ci încearcă să aducă telespectatorul cât mai aproapre de rezolvarea problemelor de sănătate. 

Într-o campanie de promovare a unor produse destinate persoanelor care au nevoie de o nutriţie specială trebuie obligatoriu să existe un concurs. Un concurs care să antreneze publicul, să vorbească lumea despre el. 
Nutrivita trebuie să găsească vedetele potrivite care vor promova produsele şi premiile trebuie să fie acordate într-un cadru festiv. 
Managerul de proiect al acestui eveniment trebuie să fie Raluca Cincu. Are experienţă, este foarte creativa şi pune pasiune în tot ceea ce face. 

Evenimentul va fi transmis on-line  şi locaţia aleasă va permite montarea unor panouri care vor fi amenajate într-un mod creativ la intrarea în sală. Participanţii vor avea posibilitatea să facă poze şi să le posteze pe FB. În sala în care se desfasoară evenimentul invitaţii vor urmări detalii despre campanie şi vor fi expuse toate produsele , se vor acorda premii şi publicul va avea ocazia la sfârşit să facă fotografii cu vedetele implicate. 

Raluca Cincu a fost invitată la un eveniment destinat bloggerilor din Craiova şi oricine o întâlneşte este fermecat de energia ei.

Mă voi implica alături de Raluca în organizarea acestei campanii de promovare, deja mi-am anunţat toţi prietenii. 
Articol scris pentru SuperBlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu