Îmi plac
documentarele în care se caută secretul longevităţii. Am văzut într-o emisiune
TV, o analiză a medicilor de la Universitatea Stanford care evidenţia principalul factor care are un impact negativ
asupra stării noastre de sănătate: stres-ul. Starea
emoţională stă la baza menţinerii echilibrului energetic intern al organismului. Acesta este urmat de alimentaţie
nesănătoasă, lipsa exerciţiului fizic, factorii genetici şi poluare.
Exerciţiile fizice au o deosebită importanţă în menţinerea vitalităţii
organismului stimulând circulaţia sangvină, intensificând
procesele de respiraţie şi de curăţire a ţesuturilor şi armonizează funcţiile
sistemului nervos şi a celui endocrin.
O alimentație echilibrată și un stil de viață echilibrat
ajută la menținerea stării de sănătate sau la îmbunătățirea ei. Am fost de curând
la o sală de fitness şi am cunoscut tineri care sunt interesaţi de diete şi
studiază despre managementul greutăţii. Le-am povestit că m-a molipsit o colegă de birou şi
cumpăr de mai mult timp suplimente nutritive. Vorbeau cu atâta pasiune despre produse care îmbunătăţesc
starea de sănătate, că am început să mă documentez despre mărcile care au
notorietate şi sunt apreciate de consumatori. Am aflat despre shake-uri proteice, batoane proteice şi biscuiţi
fără gluten am aflat despre modul în care acestea îţi aduc
energie.
Am comandat produse de la Nutrivita, îmi place oferta lor.
O campanie
de promovare a produselor Nutrivita trebuie obligatoriu să fie susţinută de parteneri media şi bloggeri parteneri.
Bloggeri cunoscuţi, câştigători ai
concursului SuperBlog aduc un aer proaspăt campaniei. Fiecare blogger partener împărtăşeşte cititorilor din experienţa sa şi oferă într-un mod special, informaţii
despre produse.
Îmi place cum scrie Cristina Lincu, ocupanta locului I
în SuperBlog 2014. Cristina te încurajează şi scrie cu multă pasiune fiecare
articol. Sunt şi alţi SuperBlogg-eri pe care îi urmăresc şi pot fi implicaţi în
campania Nutrivita. Daniel Botea scrie regulat despre un stil de viaţă sănătos
şi i-a molipsit şi pe alti bloggeri din Craiova.
Campania de promovare Nutrivita
trebuie să ajungă la public şi
prin mass-media, prin intermediul unui post de radio şi un canal TV.
Radio Lynx este un post de
radio care acordă atenţie problemelor tinerilor, promovează evenimente
interesante şi este prietenul SuperBloggeri-lor. Este o alegere excelentă, are
un grup de ascultători fidel, care interacţioneaza cu moderatorul şi cu
invitaţii fiecărei emisiuni.
Pentru promovarea TV, mi-a atras atenţia în ultima
perioadă TVR2, un post TV care a crescut în ultima perioadă, are emisiuni
dedicate unui stil de viaţă sănătos şi are realizatori de emisiuni care nu
caută numai senzaţionalul, ci încearcă să aducă telespectatorul cât mai
aproapre de rezolvarea problemelor de sănătate.
Într-o campanie de promovare a
unor produse destinate persoanelor care au nevoie de o nutriţie specială
trebuie obligatoriu să existe un concurs. Un concurs care să antreneze
publicul, să vorbească lumea despre el.
Nutrivita trebuie să găsească vedetele
potrivite care vor promova produsele şi premiile trebuie să fie acordate
într-un cadru festiv.
Managerul de proiect al acestui eveniment trebuie să fie
Raluca Cincu. Are experienţă, este foarte creativa şi pune pasiune în tot ceea
ce face.
Evenimentul va fi transmis on-line şi locaţia aleasă va permite montarea unor panouri
care vor fi amenajate într-un mod creativ la intrarea în sală. Participanţii
vor avea posibilitatea să facă poze şi să le posteze pe FB. În sala în care se
desfasoară evenimentul invitaţii vor urmări detalii despre campanie şi vor fi
expuse toate produsele , se vor acorda premii şi publicul va avea ocazia la
sfârşit să facă fotografii cu vedetele implicate.
Raluca Cincu a fost invitată la un eveniment destinat bloggerilor din Craiova şi oricine o întâlneşte este fermecat de energia ei.
Articol scris
pentru SuperBlog.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu