sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Rețete noi pentru mămici



O mămică tânără, așa îmi spuneau colegii de birou, când i-am anunțat că voi avea un băiețel. Au început să mă protejeze, să nu mai fumeze nimeni în birou, mă ajutau în orice moment, mă încurajau și primeam multe sfaturi. 
Și acasă s-au schimbat lucrurile. Am început să citesc despre stilul de viață al unei viitoare mămici și să mă documentez în legatură cu alimentația din această perioadă. Mi-am propus să mănânc multe fructe, legume și să gătesc mai mult decat până acum. 

Am intrat și pe forumurile on-line ale mămicilor și am văzut că erau multe viitoare mamici care aveau aceleași probleme. Toate vorbeau despre alimentație, despre timpul pe care îl petrec în bucătărie și felul în care pregătesc masa. Mi-au plăcut propunerile lor, mi-am notat și eu niste rețete și mi-am propus să le încerc și eu. Aveam o singură problemă, toate mămicile foloseau robot de bucătărie și menționau necesitatea lui când descriau rețeta. De câteva luni îmi propusesem să cumpăr, dar am tot amânat.

 Îmi trebuia un robot de bucătărie, care să mă ajute sa economisesc timp și să pregătesc noile rețete. Am căutat la Magazin online electrocasnice și am ales cea mai bună variantă. 
Robotul de bucătărie Philips Viva HR7761/00. Philips este o companie olandeză de tehnologie diversificată, axată pe îmbunătăţirea stilului de viață al oamenilor. Compania este lider de piață în domeniul electrocasnicelor mici, venind în întâmpinarea celor care prețuiesc viața de familie, îmbinând utilitatea și gustul într-un mod armonios. 
Acest robot de bucătărie dispune de o configuraţie 3 în 1, cu bol, blender şi râşniţă. De asemenea dispune şi de 5 inserţii de disc din oţel inoxidabil și pot să fac o varietate largă de salate. Îmi place că pot să preparar piureuri şi  aluaturi pentru prăjituri!


Am mai găsit ceva interesant la Oferte electrocasnice, un aspirator care îmi trebuie neapărat. Am ales un aspirator cu sac THOMAS CROOSER TURBOOZ 2.0. Are o putere: 1000 Watt și reglarea puterii de aspirare se face digital din butoanele +/-. Are perie Turbo, duza tapiterie, perie de mobilier, accesoriu pentru spații înguste. Imi place ca are cablul lung de 10 și volumul sacului de praf este de 3,5 l.
Am cumpărat ambele produse
și am anunțat și pe forumul mămicilor că mi-am cumpărat robot de bucătărie.
Am mai primit câteva rețete pe care pot să le pregătesc. 
E frumos să fii o viitoare mămică.

Articol scris pentru SuperBlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu