luni, 9 noiembrie 2015

Cadouri pentru proiecte Do it Yourself



Îmi place să fac cadouri. Caut cu cel puțin o lună înainte și îmi imaginez deja bucuria sărbătoritului, atunci când va primi darul meu. Întotdeauna aleg să cumpăr ceva ținând cont de pasiunile persoanei respective și nu de ceea ce știu că are în prezent nevoie. 
Avem pasiuni și de multe ori suntem grăbiți și mai uităm de ele, trece timpul și ne dăm seama că am fi vrut să facem anumite lucruri, dar nu le-am făcut. Îmi plac persoanele din jurul meu care au aceleași pasiuni ca și mine. Atunci îmi e mult mai ușor să aleg. 

Toată lumea știe că îmi plac florile. Florile din grădina prietenilor, din orașul în care locuiesc sau din orașele pe care le vizitez. Îmi place să merg în Grădina Botanică și să văd jocul de culori propus de specialiștii de acolo. Sunt implicată și în proiectele Asociației Ecologice GAIA (Zeița Pământului), îmi place să aflu despre modul în care putem să ne implicam în dezvoltarea orașului și să creștem calitatea vieții prin proiectele implementate cu ajutorul tinerilor. 
Acum trebuie să cumpăr un cadou unui membru din Asociația Ecologică GAIA. S-a mutat la casă, are o grădină în spatele casei și eu vreau să îi cumpăr un cadou care să îl ajute să amenajeze și să întrețină grădina. Sunt convinsă că ceilalți vor cumpăra ca de obicei îmbrăcăminte și cosmetice, așa că eu sper să îi fac cu adevărat o surpriză.



Există multe soluții de a amenaja frumos o gradină, amenajări pe care le poți face singur cu sculele potrivite. Este un trend la nivel mondial  “Do it Yourself”, ne putem îndeplini orice dorință, realizăm singuri diverse proiecte după ce aflăm informații de la specialiștii din magazinele de scule, ne uităm la emisiuni TV și citim în reviste de specialitate. În ultima vreme îmi plac foarte mult soluțiile de refolosire a paletilor de marfă. Se pot realiza băncuțe și mese, se pot amenaja terase și se pot amenaja jardiniere de flori. Este foarte simplu…..îi vopsești, îi demontezi, recuperezi stinghiile și poți să le dai orice întrebuințare.


M-am informat, ai nevoie de una dintre maşinile electrice Makita, au variante mixte de găurit și înșurubat, un motofierăstrău care este necesar să tai scândurile de lemn.
 Este utilă și o drujbã dacă vrei să amenajezi o măsuţă rustică. Vara este plăcut să stai cu prietenii la o cafea. Obligatoriu trebuie să întreții curtea, când plouă des iarba creste foarte repede.


De asemenea aleile trebuiesc mereu curățate de buruieni. Trebuie să aleg un produs din categoria motocositoarelor, sunt utile pentru suprafețele restrânse și pentru colțuri sau muchii.
Orice grădină are un gard viu care trebuie întreținut, așa că este necesară maşina de tuns gard viu. După cum arată gardul viu îți dai seama dacă proprietarul e un bun gospodar. 


Am găsit toate aceste scule necesare pentru tânărul din Asociația Ecologica GAIA, voi oferi un cadou frumos, adicã scule GTools.
Magazinul online are o ofertă bogată, găsești tot ce îți trebuie. Nu trebuie să uităm niciodată echipamentul de protecţie! Sunt obligatorii o cască şi o pereche de mănuşi.Proiectele de tip DIY îți aduc multă bucurie ție și celor din jurul tău, economisești bani şi protejezi mediul.



 Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu