marți, 3 noiembrie 2015

Eleganța femeilor în sala de concert



Proiectul De la Comunități la Comunitate destinat studenților din Craiova care se implică în proiectele inițiate de organizațiile non-guvernamentale a avut un impact foarte mare prin comunitatea care s-a format și s-a implicat ulterior și în alte proiecte. Am fost trainer și mentor, alături de alți colegi. Eu am susținut cursuri despre responsabilitatea socială și management de proiect și ulterior am lucrat cu o echipă de studenți de la Facultatea de Calculatoare care a initiat și a implementat un proiect interesant, Excel by the Power of  Word.


După terminarea proiectului m-am întâlnit cu foarte mulți dintre ei în alte proiecte și am aflat că unii sunt bloggeri, alții participă la activitățile culturale și bineînțeles toți mi-au spus că sunt pasionați de Social Media. În prezent ne întâlnim în fiecare săptămână la Proiecte Blogoslovite, așa se numește întâlnirea noastră săptămânală de la ora 18. Punem la cale proiecte, discutăm despre evenimentele la nivel național destinate bloggerilor și evenimentele care au loc în Craiova. 

Îmi place foarte mult că întregul grup are o atitudine pozitivă și există o armonie între noi. Mergem împreună la Webstock la București, la SpringSuperBlog la Dâmbul Morii și mergem împreună la Filarmonică sau la Operă. Este important să acorzi respectul cuvenit unui eveniment care are loc la Mariott sau într-o sală de spectacol. 

Stilul vestimentar este o prelungire a stării sufletești pe care o ai, a bucuriei cu care participi la eveniment. Îmi place să vad bloggerițe care se îmbracă elegant, simți în acel loc o altă stare de spirit. Am constatat la persoanele care se îmbracă elegant că au un mod diferit în care își exprimă părerile, văd și aud altfel ceea ce este în jurul lor. Acum am descoperit Comunitatea Chic-Elite care oferă un răspuns complet omului modern. M-a atras rolul important pe care îl acordă mentoratului și relațiilor interpersonale. Există și informații despre implicarea socială și antreprenoriat. Sunt mentori pe care îi apreciez și cu care poți să discuți deschis.
Eli Lăslean, cunoscutul designer a dat viață acestei platforme de mentorat. Prima dată am văzut-o la emisiunea Ceaiul de la ora 5 și m-a impresionat pasiunea cu care vorbea despre felul în care își construiește fiecare colecție.
Am citit mai multe interviuri și povesteste cu drag despre Casa de modă ELLIS, unde este înconjurată de oameni speciali. Eli Lăslean iubește bloggerii și pe cei care încearcă să schimbe ceva în jurul lor.
În prezent bloggerii din Craiova promovează și participă la Europa Season, probabil cea mai complexă stagiune din Europa. Timp de șapte luni, în prezența reprezentanților ambasadelor acestora în Romania, la Filarmonica Oltenia va răsuna muzica tuturor țărilor membre ale Uniunii Europene.
 În perioada 23 octombrie 2015 – 27 mai 2016 vor fi susținute  28 de concerte care se vor desfășura cu sprijinul Ministerului Afacerilor Externe.


Îi vom face o invitație doamnei Ellie Lăslean la Craiova ca să ne învețe despre eleganța femeilor într-o sală de concert.
Articol scris pentru SuperBlog 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu