marți, 10 noiembrie 2015

Ceramică, vinuri și gastronomie la Golden House

Regizori, actori, dirijori și solisti din lumea întreagă au fost invitați în cadrul Festivalului Internațional Shakespeare, Festivalul Internațional Craiova Muzicală și Festivalul Internațional Elena Teodorini. Acesti oaspeți admiră Centrul Istoric și ospitalitatea oamenilor, dar sunt curioși să cunoască gastronomia și tradițiile.

Am inițiat proiecte care promovează ceramica de Horezu alături de gastronomia și vinurile din Oltenia și am vrut să aflu cum sunt promovate în hotelurile care găzduiesc personalitățile renumite pe plan internațional care participă la evenimentele culturale din Craiova.
Regizorul american Robert Wilson împreună cu echipa sa cu care lucrează în toate proiectele a fost găzduit la Golden House în perioada în care a pus în scenă piesa Rinocerii de Eugene Ionesco. Este un hotel renumit care se află aproape de centrul orașului și care atrage prin modul în care sunt amenajate spațiile interioare, sala de evenimente și terasa.
 




Am stat de vorbă cu proprietarul hotelului și am aflat că sunt apreciați pentru serviciile pe care le oferă oaspeților. Prim-miniștrii, miniștrii, personalități de renume mondial care au ajuns în Craiova au servit masa și au fost găzduiți la Golden-House.




Am povestit despre initiativa mea de a promova ceramica de Horezu, un meștesug tradițional unic inclus în patrimoniul UNESCO și  gastronomia din Oltenia alături de vinurile din zonă. M-am bucurat foarte mult că  doresc să facă cadou ceramica prezentată într-o variantă contemporană Cocoșii de la Horezu by Adrian Oianu celor care le trec pragul.


Despre provocarea de a organiza un eveniment la Golden House pentru oaspeți importanți am discutat cu Chef Daniel van der Veken, de origine belgian, cu stagii profesionale în Franţa, SUA și Canada. L-am revăzut cu bucurie după  6 ani și a fost o plăcere să discutăm despre oaspeții pe care i-a avut, despre modul în care trebuie prezentată mâncarea, despre ingredientele folosite, pregatirea felurilor de mâncare și despre vinuri. Se mândrește cu ceea ce face și cu prilejul de a-l fi servit pe Regele Mihai în 2010. Principele Radu și principesa Maria au fost de asemenea oaspeți în Craiova și au servit masa pregatită de Chef Daniel van der Veken. De asemenea, ambasada Belgiei îl invită la evenimente. Mi-a spus că România este o ţară splendidă și produsele au un gust excepţional.


Călatorește și știe unde se mănîncă bine în Oltenia, așa că am putut povesti despre Horezu, proiectele pe care le-am inițiat de a promova ceramica, gastronomia și vinurile din Oltenia la Golden House.

Voi discuta cu proprietarul hotelului Golden House si vom initia un proiect destinat personalităților internationale care viziteaza Craiova.
 În perioada octombrie 2015 -mai 2016, Filarmonica Oltenia din Craiova, ne invită la evenimentul cu participare internațională Stagiunea Europa. Fiecare țară din Uniunea Europeană va prezenta în fiecare săptămână concerte la care participă un dirijor și soliști din țara respectivă.

Este un prilej extraordinar de a promova tuturor ambasadorilor, dirijorilor și artiștilor invitați ceramica, gastronomia și vinurile din Oltenia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu