luni, 16 noiembrie 2015

Un buchet de trandafiri pentru fiecare mămică



Clipa în care știi că  vei deveni mamă este unică. Începi să visezi cu ochii deschiși la momentul în care îți vei ține în brațe copilul. Abia terminasem facultatea în București, m-am căsătorit și peste câteva luni am aflat că voi fi mămică. O mămică tânără, așa spuneau toți. La serviciu colegii aveau grijă de mine, nimeni nu fuma in birou și în autobuz mi se oferea locul. Sunt emoții, dar ai familia alături de tine și timpul trece repede. 

Prietenele mele cu care am stat în caminul din Regie timp de 5 ani mă sunau foarte des. Mă încurajau și eu le povesteam despre viața mea care se schimbase atât de repede. Într-o sâmbătă după amiază copilul meu nu a mai avut răbdare și a venit pe lume. A venit cu mult timp înainte așa că toată lumea a fost luată pe nepregatite. Eu încercam să mă adaptez și mă uitam în jur să văd ce fac celelalte mămici din salon. 

Deodată ușa s-a deschis și a început să intre familia încărcată cu flori. Primisem trandafiri, multe buchete de trandafiri. Iubesc trandafirii din copilărie, toată lumea știe asta. Mă informez despre cultivarea trandafirilor și  despre creatorii unor soiuri noi. Urmăresc activitățile celei mai importante asociații din România recunoscută pe plan mondial, Asociația Amicii Rozelor. La un moment dat am văzut o felicitare într-un buchet. Era de la prietena mea cu care am stat cinci ani în cămin și care acum este în Canada. Un curier a adus acest buchet din partea ei la adresa mamei mele.


Am început să plâng și să mă bucur ca un copil. Mi se pare extraordinar să poți oferi din orice colț al lumii un buchet de flori unei pesoane dragi. A doua zi am avut o surpriză și mai mare. Am primit printr-un curier un pachet mare, erau trandafiri la cutie de la o altă prietenă stabilită în Franța. Cât am stat în spital, florile mi-au fost un sprijin, prin intermediul lor mi-am adus aminte de anii studenției.

Acum mi-a venit și mie rândul să trimit flori unei prietene care s-a căsătorit. Sunt plecată din București și caut o florărie online din București, vreau sa îi trimit un coș cu trandafiri.
Peste două săptămâni trebuie să ofer un buchet de trandafiri profesoarei mele de franceză din școala generală, este ziua ei. Voi face o comandă flori online. Am găsit un buchet frumos și îmi place că pot să adaug bomboane de ciocolată și o sticlă cu vin. Plătesc cu cardul și comanda ajunge în aceeași zi.

Și astăzi îi povestesc copilului meu cum am plâns de bucurie în salonul de la maternitate, când am primit trandafiri de la prietenele mele din studenție.  

Articol scris pentru SuperBlog 2015.

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu