marți, 10 martie 2015

Gerovital - Made by România



Am participat anul trecut la un proiect destinat adolescenților, inițiat de un medic care a absolvit rezidențiatul de dermato-cosmetică.
Un medic pasionat a scris un proiect despre importanța echilibrului în viața de zi cu zi a tinerilor și despre energia necesară pentru a face față provocărilor cotidiene. Acest proiect a atras atenția câtorva licee, datorită caracterului inovativ prin modalitățile de stimulare a interesului față de îngrijirea corpului, discuții despre valori, stil de viață, aspirații, sănătate și mediul de lucru. Au fost atrași și profesorii de biologie și chimie în activitățile practice în care se foloseau cunoștințele acumulate la biologie și chimie.
Proiectul a cuprins un workshop despre modalitățile de stimulare a interesului față de îngrijirea corpului în funcție de anotimp și încurajarea lor pentru adoptarea unui stil de viață sănătos, urmat de un workshop de educare a elevilor pentru îngrijirea corectă a tenului și a părului.
Elevilor le-a plăcut foarte mult workshop-ul despre îngrijirea tenului și a părului. Este vârsta “care creează probleme” tenului și vârsta când ai impresia că părul tău nu este frumos ca al fetelor din reviste și nu crește așa de repede cum ți-ai dori. Elevii discută între ei, se documentează și își doresc să afle cât mai mult despre îngrijirea zilnică, dar și despre îngrijirea în funcție de anotimp. Au pus multe întrebări despre tipurile de ten, modalitățile de curățire profundă a pielii și tratamentele faciale.
Acel proiect a fost un început. De atunci, am grijă ce mănînc, stau mai mult în aer liber și mă documentez înainte de a cumpăra un produs pe care îl folosesc pentru îngrijirea feței. La prânz mănînc deseori câte un fruct și obligatoriu seara. Mă bucur că am început să îi antrenez și pe ceilalți din familie. Stăm de vorbă în bucătărie și mâncăm fructe. Povestim și facem planuri. Fructele sunt “motivul” care ne aduce fericirea. Mie îmi place zmeura, dar mănînc cu placere caisele și portocalele. Zmeura conține de 50 de ori mai multi antioxidanți decât căpșunile, un conținut de 10 ori mai mare decât roșiile și de 3 ori mai mult decât kiwi.


Acum câteva zile am primit de la o prietenă un cadou de la brandul meu favorit Farmec. O cremă „Color Control” (CC) , concepută pe bază de extracte din fructe zmeură din noua linie GerovitalHappiness. Pentru tenul meu,  crema Gerovital Happiness Zmeură pentru ten normal este foarte bună. Trebuie aplicată și pe gât și decolteu, nu doar pe față.
 



M-am documentat, produsele din această gamă au formulări ușoare, sunt lipsite de parabeni, iar parfumurile sunt hipoalergenice și estompează eficient imperfecțiunile și urmele de oboseală, oferind tenului un aspect plin de strălucire. Sunt destinate persoanelor cu vârste de peste 16 ani, dar și femeilor mature, pentru o îngrijire de bază si sunt disponibile în trei nuanțe: deschis, mediu și închis.
M-am hotărît să fac la rândul meu cadouri mamei și celei mai bune prietene. O să-i ofer mamei o cremă Gerovital Happiness Afine pentru ten mixt-gras și prietenei mele o cremă Gerovital Happiness Caise pentru tenul uscat.

 


Închei amintind din nou, că interesul meu pentru produsele destinate îngrijirii tenului au început odată cu participarea la un proiect inițiat de un medic pasionat de meseria lui și de dorința de a fi alături de elevii care sunt la vârsta în care tenul creează probleme, când au nevoie de multe informații.
Și bineînteles că trebuie să spun cu recunostință că mă mândresc că Profesor Doctor Ana Aslan a inventat Gerovitalul, acest produs revoluționar care este cunoscut și apreciat în toată lumea.



Acest articol participă la Spring SuperBlog, proba nr.3, Farmec.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu