Casele albastre din Țara Cerurilor
Deschise m-au fascinat mereu. Le-am descoperit acum șase ani și de atunci povestesc
mereu prietenilor despre Țara Făgărașului, tradițiile care se păstrează și
grija cu care părinții și bunicii transmit copiilor poveștile locului.
Am inițiat în 2011 un eveniment dedicat
gastronomiei românesti, în cadrul “Asociatiei Radu Anton Roman”, o
organizație non-guvernamentală care
continuă munca marelui scriitor și realizator TV pe teme culinare.
Atunci
am cunoscut-o pe Tanti Cornelia, a venit cu echipa Slow Food Țara Făgărașului.
Tanti
Cornelia are peste 80 de ani. Are un costum tradițional vechi de peste 60 de
ani, o voce caldă și îi atrage pe toți în jurul ei. Când ne-am cunoscut, mi-a
povestit despre casele albastre din Mândra, satul ei din Țara Făgărașului și eu
i-am povestit despre satele din Oltenia.
După câteva luni, aproape de Crăciun,
am primit un telefon de la tanti Cornelia. Eram la țară și aveam multă treabă.
Mă sunase să îmi cânte o colindă. Cânta atât de frumos și eu am început să
plâng. M-am așezat pe o treaptă și timpul s-a oprit. Între timp, s-a strâns în
jurul meu familia și nu înțelegea ce s-a întâmplat. A fost lungă colinda și atunci
când s-a terminat nu puteam să mai spun nimic. Mi-am găsit cu greu cuvintele,
i-am mulțumit și am întrebat-o cum petrece sărbătorile.
Am păstrat legătura cu Tanti
Cornelia, iubesc casele albastre de acolo, urmăresc și acum proiectele Muzeului
cu Pânze și Povești din Mândra.
Acum, Andreea Esca este unul dintre ambasadorii
campaniei „Pe urmele celor mai buni“ și ne invită să descoperim casele albastre din Țara Făgărașului, locul în care
a copilărit.
Povestește despre valorificarea tradițiilor,
despre cei care renovează casele vechi și despre sătenii care sunt bucuroși
pentru că turiști din toată lumea vin să-i viziteze.
Mă bucur foarte mult că Andreea Esca promovează casele albastre și oamenii calzi din Țara Făgărașului.
Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu și Cătălin Ștefănescu, sunt ambasadorii campaniei, susținută de Mercedes-Benz, o companie care sustine dezvoltarea românilor în spiritul unor valori precum determinare, autenticitate, performanta, pasiune.
Patru personalități autentice povestesc despre oamenii care le-au fost alături, i-au încurajat și i-au motivat ca să își urmeze visurile.
Această campanie are un concept interesant, cei patru ambasadori vor sprijini la rândul lor pe cei care doresc să își îndeplinească un vis. Aceștia s-au inscris pe site-ul concursului www.peurmelecelormaibuni.ro, au completat un formular și au atasat un video despre proiectul lor.
Un juriu va desemna patru câștigători care vor fi ajutati de cei patru ambasadori să găsească cele mai bune soluții pentru a-și transforma visurile în realitate. Întâlnirile de consiliere vor fi filmate şi incluse în primul show online Mercedes-Benz. Toate episoadele show-ului vor fi difuzate pe canalul de YouTube al Mercedes-Benz România și pe website-ul campaniei.
Mă bucur foarte mult că Andreea Esca promovează casele albastre și oamenii calzi din Țara Făgărașului.
Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu și Cătălin Ștefănescu, sunt ambasadorii campaniei, susținută de Mercedes-Benz, o companie care sustine dezvoltarea românilor în spiritul unor valori precum determinare, autenticitate, performanta, pasiune.
Patru personalități autentice povestesc despre oamenii care le-au fost alături, i-au încurajat și i-au motivat ca să își urmeze visurile.
Această campanie are un concept interesant, cei patru ambasadori vor sprijini la rândul lor pe cei care doresc să își îndeplinească un vis. Aceștia s-au inscris pe site-ul concursului www.peurmelecelormaibuni.ro, au completat un formular și au atasat un video despre proiectul lor.
Un juriu va desemna patru câștigători care vor fi ajutati de cei patru ambasadori să găsească cele mai bune soluții pentru a-și transforma visurile în realitate. Întâlnirile de consiliere vor fi filmate şi incluse în primul show online Mercedes-Benz. Toate episoadele show-ului vor fi difuzate pe canalul de YouTube al Mercedes-Benz România și pe website-ul campaniei.
Mă bucur că Andreea Esca este
unul dintre ambasadorii acestei campanii.
Am cunoscut-o la evenimentele
destinate bloggerilor, ne-a prezentat proiectele și evenimentele în care
promovează designerii români și patrimoniul românesc.
În
curând vom afla rezultatele juriului și îi vom urmări pe cei patru câștigători
ai campaniei peurmelecelormaibuni alături de mentorii lor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu