vineri, 14 aprilie 2017

Meniul meu preferat de la Fanion Express Catering



Viața fiecăruia dintre noi s-a schimbat în ultimii ani. Programul e încărcat, avem multe probleme și timpul s-a comprimat. 

Îmi place să pregătesc celor dragi felul de mancare preferat, dar acum apelez de multe ori la firmele de catering din Craiova care mă scot de multe ori din încurcătură. Acum prietenii mei mi-au recomandat Fanion Express Catering. 

Am descoperit pe site-ul lor un meniu variat. În fiecare zi sunt două variante pentru meniul zilei și două variante de meniu rapid. 
Marțea este în general ziua în care comand, este ziua mea cea mai aglomerată. Ce am ales acum la Fanion Catering? 


O supă cremă de legume, lasagnia și un desert. Mă bucur că au în meniu o supă cremă de legume. Gătesc destul de rar acest fel, deoarece cei din jurul meu preferă supele cu carne.

Este meniul zilei de marți și are prețul de 12,5 lei. 

Această autoservire din Craiova se află în centrul orașului, este aproape de Universitate și de sediul unor companii. Întâlnești mulți tineri și mâncarea este foarte bună. 


Voi ce meniu ati ales?  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu