luni, 17 aprilie 2017

Casa bunicilor are haine noi



A fost o iarnă cu temperaturi scăzute, uneori era frig în casa bunicilor și asteptam să vină mai repede primăvara. Pomii au înflorit, grădina e plina de flori și îmi place să stau cu familia în grădina din fața casei, să facem planuri și să discutăm despre modernizarea casei.



Casa bunicilor are 3 camere, două holuri și o bucătărie. Eu sunt pasionată de amenajările interioare, discut cu prietenii și citesc revistele specializate. Vreau să găsesc produse de calitate, prețuri accesibile și îmi doresc să existe o soluție pentru livrarea lor.
Familia mi-a dat mână liberă, toti ceilalți vor să se implice în executarea lucrărilor. 

La început am colindat magazinele să văd ce noutăți sunt, după aceea am întrebat câțiva prieteni care s-au mutat în casă nouă și în final am alcătuit o listă cu mai multe variante. 
Într-o zi stăteam de vorbă cu unul dintre bloggerii din Craiova și mi-a recomandat să urmăresc oferta depozit-online.ro. El a cumpărat de pe acest site. Are dreptate, am descoperit o paletă diversă de produse pentru amenajari interioare și exterioare. Sunt peste 25.000 de produse pentru casă: materiale de construcții, articole pentru finisaje, acoperișuri, termoizolație și hidroizolație.
Am început să caut, am găsit ce aveam nevoie, au reduceri și în plus depozit-online.ro ofera livrarea produselor direct la domiciliu. Este un site pe care și eu îl voi recomanda prietenilor. 

Vreau să cumpăr vopsea lavabilă, placa gipscarton și trei uși. Vopseaua lavabilă Danke este la cutie de 2,5 L și are o reducere de 20%. 

Placa gipscarton Rigips am folosit-o deja în apartamentul în care locuiesc, este un produs pe care îl vom folosi și pentru modernizarea casei bunicilor. Prețul este accesibil și în această perioadă se acordă o reducere de 3%. 

Am găsit pe site uși de interior, uși MDF. Mie îmi plac ușile albe, dar există și uși din fag care sunt interesante. Sunt diverse modele, mă voi consulta cu familia să alegem împreună.




Livrările se fac cu autoutilitarele proprietatea Depozit-Online.ro dar și prin firme specializate de curierat.  

Am făcut calculul și ne ajung banii. 

După ce vom primi produsele, familia se va apuca de executarea lucrărilor la casa bunicilor. Eu voi fi supervisor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu