vineri, 9 octombrie 2015

Ileana Cosânzeana, studentă şi îndrăgostită

Când nu te aştepţi apar în viaţa ta oameni noi, îi cunoşti întâmplător şi după ceva timp ai impresia că îi cunoşti de o viaţă. Mi s-a întâmplat de câteva ori şi atunci zilele par mai frumoase, orele trec mai repede şi gândurile se îndreaptă mereu către persoana iubită.

Am descoperit atunci că există timp şi pentru mine, că pot să mă opresc din goana nebună a activităţilor care mereu am impresia că nu se mai termină. Dintr-odată oglinda îmi răpeşte mai mult timp şi îmi doresc să fiu o persoană specială, un personaj la care mă întorc de multe ori,îmi doresc să fiu din nou ca în copilărie, Ileana Cosânzeana.

Eram studentă acum mai mulți ani şi eram în sesiune Un program încărcat, proiecte multe, examene, viaţa de cămin agitată pentru că nu găseai săli de lectură libere, alergam mereu de la facultate, la cămin. Oglinda nu mai ţin minte dacă exista, timpul pentru mine nu mai intra în calcul. Într-o zi între examene, deşi la început nu am băgat de seama, am simţit că timpul se opreşte în loc. După câteva zile, inima a luat-o la galop şi eu am început să visez.

M-am îndrăgostit. Atunci am început să stau mai mult în faţa oglinzii şi m-am întors în lumea poveştilor, voiam să fiu iar Ileana Cosânzeana. Când eram mică, ca orice copil inventam poveşti cu Ileana Cosânzeana şi Făt Frumos. Cu anii, poveştile s-au mai schimbat, dar Făt-Frumos exista în mintea mea şi el obligatoriu ajungea la Ileana Cosânzeana. Eram atât de îndragostită, aş fi vrut să fiu cea mai frumoasă din ţară, așa cum se întâmplă în basme.

Deşi aveam banii drămuiţi ca orice studentă, m-am hotărît să îmi vopsesc părul, la coafor deşi toate colegele se vopseau una pe alta. Era pentru prima dată, nu mă gîndisem până atunci să îmi vopsesc părul, m-am dus la un coafor cunoscut. M-am trezit cu un catalog în braţe şi am ales o nuanţă. După vreo trei ore am plecat plângând. Eu din şaten închis, am ales o nuanţă de blond, care nu avea cum să iasă blond dintr-odată. Am aflat asta la cămin, coafeza nu mi-a spus. Peste câteva zile aveam examen şi am apărut cu această culoare în cap, nu mă mai recunoşteau nici profesorii. Persoana iubită mă încuraja, ce să mai zică, dar eu auzind de la colegi atâtea păreri şi oricum eram şi eu supărată, m-am dus în oraş şi am cumpărat altă vopsea. Am cumpărat o nuanţă care era foarte frumoasă, îmi plăcea cum arăta fata care zâmbea pe ambalaj. M-am apucat să mă vopsesc singură în baie, nu m-am mai consultat cu nimeni. Alesesem un roşcat închis pentru că mă lecuisem de blond. După ce m-am uscat, să îmi vină rău. Roşcat peste blond nu semăna cu nimic, eram ca un papagal roşu. Peste câteva zile aceeaşi poveste, mă duc la examen, nu mă mai recunosc colegii, nu mă mai recunosc profesorii, toată lumea îmi pune întrebări. Eu care nu mă vopseam, eram un student obisnuit, dintr-odată eram o altă persoană. Când m-am întâlnit cu Făt-Frumos pentru care eu, Ileana Cosânzeana, mă tot jucam cu părul, a fost uimit. Povestea nu se termină, pentru că sesiunea nu se terminase, eu eram mereu suparată, aşa că trebuia să fac ceva. După câteva zile, mă hotărăsc să mă întorc la şaten închis culoarea mea de-o viaţă şi să mă tund extrem de scurt, pentru că îmi arsesem tot părul. Mă duc în oraş, cumpăr un tub de vopsea şi încep să mă vopsesc singură. Când mă usuc, văd că nu eram şatenă ca de obicei, ci eram neagră ca pana corbului. Roşul ăla s-a amestecat, nu stiu ce s-a întâmplat. M-am dus şi m-am tuns scurt, arătam ca un soldățel. Aşa m-am dus la ultimul examen. Nu îmi stă deloc bine cu negru, aşa că iar s-au mirat colegii, profesorii şi Făt-Frumos.

De atunci am citit şi am învăţat multe despre sănătatea părului. Am mare grijă să am un păr frumos şi sănătos care să facă faţă acţiunilor distructive la care este supus. Folosesc produse care răspund diferitelor probleme specifice scalpului şi firului de păr. Acum folosesc produse româneşti de calitate. Gerovital este alegerea mea, produs bineînţeles de Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, un brand emblemă pentru România. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.

Acum s-a lansat Gerovital Tratament Expert, o gamă care conţine produse destinate tratamentelor intensive (anti-cădere, sebum control, anti-mătreața, regenerare), precum și produse destinate tratamentelor de întreținere a sănătății și frumuseții părului (Pro Color, Nutri Complex, Smart Volume) o recomand tuturor prietenelor.

Ce mi-ar fi trebuit în studenție după ce mi-am „ chinuit” atât parul? Un șampon protecție păr vopsit Pro Color, datorită combinației unice de ingrediente acționeaza eficient atât împotriva decolorării, cât și a degradarii firului de păr în urma vopsirilor repetate.Este un produs care păstreaza culoarea proaspătă și intensă cât mai mult timp și oferă firelor de păr hidratare intensivă.

Eu mi-am cumpărat. Rețetele au la bază ingrediente de origine vegetală și minerală.
Am găsit și o promoție, așa că mă grăbesc să îmi anunț prietenele.

A fost o sesiune, de care îşi amintesc colegii şi acum, dupa atâţia ani de la terminarea facultăţii. M-au spus soţului când ne-am reîntâlnit cu ocazia organizării unei revederi de la terminarea facultății. Nu-i uşor să devii Ileana Cosânzeana.

Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu