luni, 5 octombrie 2015

Una dintre cele mai moderne săli multifuncționale din Europa în restaurantul McDonalds Craiova

1 octombrie 2015 a fost o zi specială. Craiova este în Top 5 restaurante McDonald’s din România, directorul restaurantului din Craiova este in Top50 restaurante Mc Donalds din Europa și 1 milion de clienti/an au fost serviți în Craiova de o echipă care este apreciată de directorul companiei McDonald’s.

Am fost invitată la redeschiderea restaurantului McDonald’s după finalizarea unei investiții importante. Eram foarte bucuroasă și curioasă, așa că am ajuns devreme. Echipa McDonalds era acolo, zâmbitoare și dornică să ne arate noul restaurant.

Restaurantul din Craiova este unul dintre cele mai bune restaurante din România. În acest restaurant experiența și relația cu clientul este specială și de aceea a fost propusă o renovare de mare anvergură folosindu-se lucrurile cele mai moderne și actuale. A fost adăugat un McCaffe, wi-fi gratuit și o cameră multifuncțională. S-a mărit spațiul pentru clienți și cel pentru angajați.




Copiii au primit în dar un spațiu al lor, o sală care este una dintre cele mai moderne din Europa, cu ecran interactiv digital.De asemenea au și un spațiu al lor în aer liber.



Pentru cei care se grăbesc, sunt preluate  comenzi de la 2 mașini în paralel, sunt procesate comenzi pentru 160 de mașini/ oră. La casele de marcat se folosește cea mai modernă soluție de plată cu cardul. Fiecare client își procesează tranzacția.

Anul acesta s-au aniversat 20 de ani de cand McDonald’s a deschis primul restaurant în România. În cele 67 de restaurante lucrează 4000 de angajați care beneficiază de programe de pregătire speciale. Furnizorii sunt atent selectați și m-am bucurat când am aflat că sucurile de mere sunt de la Râureni (jud. Valcea). Cu această ocazie mi-am permis să povestesc despre vizita mea din anul 1998 la fabrica în care se fac chiflele, deoarece margarina se producea în Craiova și eu mă ocupam de acest client. Acum această companie care produce chiflele este furnizor regional. Am întrebat bineînțeles și despre salate și prăjituri. Am aflat despre grija cu care se pregătesc toate produsele și felul în care protejează mediul înconjurător.

Un brand internațional care a venit în Craiova și obtine performanțe de care este mândru, o echipă dintr-o companie de renume mondial care vorbește cu bucurie despre ceea ce și-a propus, îi antrenează și pe alții și îi motivează.

A fost mult mai mult decât o întâlnire și sper ca în viitor să existe în lista de produse McDonald’s și un produs tradițional din Oltenia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu